28/10/2021
Programa de Termalismo do Imserso 2021
foto
CARLOS VIEITEZ FERNÁNDEZ, ALCALDE-PRESIDENTE DO ILMO. CONCELLO DE MEAÑO (PONTEVEDRA)

INFORMO

Que está aberto o prazo para facer as solicitudes de inscrición no Programa de Termalismo do Imserso para 2021

Persoas Beneficiarias e requisitos:

• Ser pensionista de xubilación ou incapacidade permanente do Sistema de Seguridade Social.
  • Ser pensionista de viudedade con cincuenta e cinco anos de idade do Sistema de Seguridade Social español.
  • Ser pensionista por outros conceptos ou perceptor de prestacions ou subsidios de desempleo, con sesenta ou máis anos de idade do Sistema de Seguridade Social español.
  • Ser asegurado ou beneficiario do  Sistema da Seguridade Social español, con sesenta e cinco ou máis anos de idade.
Prazo de solicitudes: antes do 1 de outubro.

Para tramitar a solicitude poden facelo nos Servizos Sociais Comunitarios do Concello co DNI.

En Meaño,

flecha Servicios destacados