anuncios

19/09/2018
Convocatoria bolsa emprego praza Limpiador-a encargado-a

BOLSA DE EMPREGO

CONVOCATORIA PARA A FORMACIÓN DUNHA BOLSA DE EMPREGO PARA CUBRIR, MEDIANTE CONTRATO LABORAL TEMPORAL, UNHA PRAZA DE  LIMPADOR/A ENCARGADO/A.

A Xunta de Goberno Local, en sesión ordinaria de data 7 de agosto de 2017 acordou aprobar as bases que regulan a convocatoria para a formación dunha bolsa de emprego para cubrir, unha praza de limpador/a.

O procedemento de selección é mediante o sistema de concurso-oposición.

O período de presentación de instancias será de 10 días naturais a contar dende o seguinte ao da publicación deste anuncio de convocatoria no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra.

As bases íntegras publicaranse na páxina web  do Concello de Meaño (www.concellodemeano.com) e tamén está a disposición dos/as interesados/as nas oficinas municipais.
Meaño, 8 de agosto de 2017
A Alcaldesa