16/01/2021
Día Internacional contra a Violencia de Xénero
foto           O concello informa dos actos a levar a cabo con motivo da celebración do Día Internacional contra a Violencia de Xénero:
  • Mércores 25 de novembro, entrega de premios dos concursos de carteis e videos con motivo do Día Internacional contra a Violencia de Xénero e lectura do manifesto gañador  ás 12:00 horas na casa consistorial.
  • Andaina Virtual Camiñando pola igualdade. Envíanos o teu video ou foto camiñando por Meaño, e con algún dos carteis con mensaxes pola igualdade e contra a Violencia de Xénero que deixaremos por distintos puntos do Concello.
Anímate a camiñar pola igualdade, sempre cumprindo a normativa sanitaria, pensando que a saúde é o mái importante. Atopa as palabras calve por todo o Concello e envía unha foto con elas.  Envíanos as fotos ou videos: xunto con unha pequena autorización para a súa publicación no Facebook do Concello de Meaño.
servizos-sociais@concellodemeano.com
whatsapp: 638603837
Publicaranse tódolo recibidos no Facebook do Concello de Meaño.

flecha Servizos destacados